Ремонт Автоскла

(067) 754-17-24

Ремонт сколів  автоскла

Більшість сколів і тріщин лобового скла можна виправити, все залежить від розміру, типу, глибини та розташування пошкоджень. Крім того, якщо ви занадто довго чекали, щоб полагодити тріщину або сколи, воно могло поширитися і стати непоправним до такої міри, що вам знадобиться повна заміна лобового скла.

Які типи сколів лобового скла можна виправити?

Сколи вітрового скла діаметром близько 3 см повинні бути відремонтовані одразу після пошкодження. Визначити розмір сколу можна за допомогою монети 10 грн, яка в діаметрі становить 2,5 см.
Ніколи не тягніть із ремонтом невеликих пошкоджень, перш ніж вони поширяться та зруйнують цілісну стійкість скла.

сколи на лобовому склі

Існують різні види пошкодження лобового скла, деякі з них легше відремонтувати, ніж інші.

  • Бичаче око - круглий скол, позначений темним колом як удар.
  • Півмісяць - часткове бичаче око.
  • Зірка - з променями, що випливають з точки удару.
  • Комбо скол - множинні ушкодження (бичаче око з тріщиною, зірка в яблучку).

типи сколів автоскла

Сколи Бичаче око на лобовому склі

сколи лобового скла бичаче око

Найпоширеніший тип сколів, він складається з маленької темної плями, оточеної кільцем. Після класичного ремонту початкова точка удару все ще може бути помітна.

Сколи півмісяць - часткове бичаче око

сколи лобового скла півмісяць

Ця форма дуже схожа на сколи Бичаче око, за одним винятком. Замість повного кола посередині, як у їхніх аналогів, ці сколи мають лише половину кола в їхньому центрі. Сколи півмісяці часто зустрічаються, коли камінь чи інший сторонній об'єкт потрапляють у вітрове скло під прямим кутом. Через це їх важче ремонтувати.

Сколи зірка з тріщинами

сколи зірка лобового скла

Ця форма розтріскування починається з основного сколу, подібного до описаного вище, але також включає кілька невеликих тріщин. Вони починаються у початковій точці удару і променями продовжуються назовні. У гарячі літні місяці, які ми переживаємо в Одесі, невеликі тріщини лобового скла зі сколічної області можуть швидко зростати. Не завжди гарантується ремонт вітрового скла, якщо у нього є зірка. Довжина тріщин визначатиме, чи можливі ремонтні роботи.

Комбо-сколи лобового скла

комбо сколи лобового скла

У деяких ситуаціях лобове скло може отримати декілька форм пошкодження одночасно. Вони відомі як "комбіновані сколи". Це поєднання як мінімум двох типів пошкоджень лобового скла. Комбіновані сколи виходять за рамки простого сколу лобового скла, але навіть цю ситуацію можна виправити за допомогою ремонтних робіт. Звичайно, це залежить від того, де знаходиться пошкодження та наскільки велика пошкоджена область.

Як відбувається огляд пошкодженого автоскла

ремонт лобового автоскла

Перш ніж розпочати свою роботу, механік майстерні оглядатиме ваше вітрове скло, щоб визначити, чи слід його відремонтувати чи замінити. У процесі ухвалення цього рішення він розгляне таке:

Розташування вашого сколу.
Ушкоджені місця у вашому лобовому склі, які будуть відремонтовані, можуть надалі страждати від «туману» та інших візуальних проблем. Через ці невеликі сколи, розташовані безпосередньо в лінії зору водія, фахівець може рекомендувати заміну скла.

Наскільки далеко знаходиться скол від краю вітрового скла.
Ушкодження лобового скла може викликати проблеми, якщо воно занадто сильно зсунуте в одну чи іншу сторону. Пошкодження в цих місцях можуть розвиватися і рости, і ви навіть не встигнете озирнутися, що може поставити під загрозу цілісність даху автомобіля. Тому лобове скло з пошкодженнями у зовнішніх краях необхідно замінити, щоб захистити вас у разі аварії.

Розмір сколу.
Як правило, розмір сколу на лобовому склі, що підлягає ремонту, не повинен перевищувати 3 см у діаметрі. Крім того, ці сколи не повинні мати волосяних тріщин.

Глибина сколу.
Окрім площі поверхні, яку займає скол на лобовому склі, ви повинні знати, наскільки він глибокий. Навіть якщо скол здається невеликим, його неможливо усунути, якщо він досяг середнього вінілового шару лобового скла. Фактично, пошкодження цього шару потребує заміни лобового скла, навіть якщо зовнішні шари повністю в порядку.

Ушкодження вітрового скла, які зазвичай не можуть бути відремонтовані:
  • Глибокий скол, який проникає обидва шари скла.
  • Сколи та тріщини по критичній області перегляду водія.
  • Кілька тріщин, які утворюють павутину.
  • Ушкодження всередині лобового скла.
  • Тріщини та сколи по краях лобового скла.
  • Тріщини забруднені брудом та сміттям.
  • Довгі тріщини довжиною понад 20 см, навіть якщо вони знаходяться поза зоною перегляду водія і не досягають країв лобового скла.

Ремонтні роботи з усунення сколів автоскла

ремонт лобового скла

  1. Спершу механік видаляє дрібні частинки скла із пошкодженої ділянки. Він також може просвердлити невеличкий отвір у верхньому шарі лобового скла, щоб забезпечити вихід повітря.
  2. Після цього до пошкодженого місця буде прикріплений інжектор зі смолою для скла.
  3. Як тільки цей інструмент буде встановлений на місце, він чергуватиме цикли вакууму і тиску, щоб заповнити зовнішній шар скла прозорою, ствердною ультрафіолетовим випромінюванням смолою для скла. Це дозволить повернути структуру та зовнішній вигляд лобового скла у нормальний стан.
  4. Потім всі надлишки смоли, що утворилися в процесі упорскування, будуть видалені.
  5. Після цього смола буде твердіти за допомогою ультрафіолетової лампи. У процесі вона затвердіє і перетвориться з рідини на тверду речовину.
  6. Нарешті, механік огляне відремонтоване лобове скло та визначать, чи потрібно проводити будь-які роботи з очищення/полірування.
Відремонтоване лобове скло буде практично не відрізнити від нового
Дзвоніть в Агат Авто, наш майстер вам допоможе
(067) 754-17-24(067) 754-17-24